Sunday, July 13, 2008

Saturday FUN!!!!

Here are a few pictures of my happy girls! Can you tell?
Gotta be silly.........
We were calling her the swimming pool Queen.. this was one of my HOT purchases a couple of years ago... I think I paid .10 for this piece of crap raft. But she LOVES it!
Today the pool is full! It felt really good to turn those water hoses off! WHEW I hate to see that bill!

I guess you can tell that Avery is beside herself too! Did I mention how freaking COLD the water is? OMG!!! Last night Lee and Avery went out at 10:30 and it was not near as bad... I was lucky that Dalton wanted me to hold her, so we covered up with towels and fought off the mosquitoes! I felt like I needed a shot gun they were so bad. Those little son of a guns are VICIOUS!
I am hoping that Monday and Tuesday brings the rest of the dirt from back behind the barn and then concrete.. it is really hard to swim and not be able to get out and run around. We only let them get out to go to the bathroom.. otherwise if you are out you are OUT! We are not having company over until the dirt is under control.... Because of the pool and MY house with almost white carpet.. .if you know me you understand and you appreciate! LOL My rule will be if you are here you are swimming and if you are out peeing then you are out at the shop!
Oh, and not to mention that I am SO ready to put that sod back.. I have been watering the dickins out of it so it does not die! Lee really should pull his part and MOW IT! LOL I did not do all that work, sweat like a pig, and look like a pigs for nothing! Hoepfully it will all be worth it in the end. I am doing VERY well considering what my yard looks like!

8 comments:

Anonymous said...

I can't wait to try out my new speedo! C

Jenny Sipes said...

Oh they look like they are having a blast! Wish we had a pool! It is so HOT!!

Laken said...

Yay! I can almost imagine how nice it would feel to be in that pool RIGHT NOW versus being at work! Do I sense a cleaing addiction like thing that I have or is it just that your carpet is almost white?

RADstitches said...

Laken,

I have VERY light carpet!!!! A bomb has literally gone off in my backyard, so it is crazy right now around here.

I have a cleaning business, and do monogrammig out of my house so I can be more available to my kids!!!! Cleaning other peoples houses makes me come home and clean mine more! LOL

Reba said...

The pool is beautiful. I am in NWArkansas now but I lived in Stuttgart once upon a time and remember some vicious mosquitoes way too well. Enjoy the water!
Reba

Maury said...

I am ready to see some pics of this week's fun b/c I KNOW yall have been out there everyday!

The Thompsons said...

Bryce can't wait to take a dip in that pool!!!

melanie, aka Mo said...

Because I am still not sitting easy about baby number two, it does my heart good to see your girls playing together, being silly together, and having fun. It makes me realize that in the end, it is all going to be so worth the effort and "fatigue" early on! Melanie